Dzisiaj zapraszam na tekst o ciekawych powiązaniach, czyli co łączy wizerunek i skrzydła, a także kilka słów o przeszłości i przyszłości oraz jak pięknie one mogą się łączyć, a na koniec będę miała dla Ciebie niespodziankę!

lt-wizerunek-4

Czym jest dla Ciebie profesjonalny wizerunek w biznesie?

Może zrobię krok w tył i zacznę od wizerunku w ogóle?

Dla mnie wizerunek to potężny kapitał, którym dysponuje każdy z nas. Od kilku lat obserwuję, jak pojęcie wizerunku staje się coraz popularniejsze, modniejsze i jak rośnie jego znaczenie w różnych sferach Życia, jednak najbardziej w biznesie. Wizerunek bardzo często decyduje o sukcesach i porażkach. Możesz być nieznaną gospodynią, która piecze pyszne ciasta dla innych i jesteś polecana, tak długo, tak skutecznie, że w końcu pieczesz coś niesamowitego na niesamowity event i nagle okazuje się, że zamówienia płyną szerokim strumieniem. Możesz też być właścicielem wielkiej, rozpoznawalnej marki, która zalicza awarię na linii produkcyjnej i ponosi dotkliwe straty pod lawiną hejtu. Wizerunek to właściwie wszystko, co masz. Marką jest zarówno Marta Kobiela, jak CocaCola. W obu przypadkach mechanizmy budowania, odbierania, postrzegania są podobne, tylko skala „ciut” inna. Marką jest też sprzedawca w sklepie, czy po drugiej stronie połączenia telefonicznego. A wiedząc jak umiejętnie budować silny, pozytywny wizerunek, możesz dodać skrzydeł swoim działaniom i wznieść je na wyższy poziom. Dla mnie wizerunku nie da się dzielić na prywatny/osobisty i biznesowy. Autentyzm, wiara, pasja, konsekwencja, przekonanie to dla mnie podstawy profesjonalnego wizerunku. To szeroki, fascynujący i coraz ważniejszy temat w dzisiejszym świecie, który śledzę z uwagą, a już za tydzień będę miała niepowtarzalną okazję wysłuchać podpowiedzi oraz wniosków wyśmienitych znawców tematu. I to wszystko dzięki Ani Diller, która sama jest wielką pasjonatką oraz doświadczonym fachowcem w tej dziedzinie.

Przeszłość i przyszłość

Część z Was może pamiętać ten tekst, w którym opisałam spotkanie w ramach inicjatywy ROZWIJALNIA KOBIET . Do dzisiaj z przyjemnością wracam myślami do tego wyjątkowego wieczoru pełnego kobiecej siły i magii, a wspomnienia pozostają żywe. Obszerna relacja mówi wiele, jednak zdecydowanie zachęcam do sprawdzenia i przekonania się osobiście! Tym bardziej, że każde spotkanie jest inne. Serdecznie polecam udział w spotkaniach kobiet, organizowanych w ramach ROZWIJALNI KOBIET, autorskiego projektu Anny Diller. Dzięki tej inicjatywie poznałam Anię, kobietę pełną energii i z głową pełną wielkich planów. Ania nie poprzestała na organizacji kobiecych spotkań dla Wielkopolanek i spełnia kolejne marzenia! Jak sobie wymyśliła, tak właśnie dopina na ostatnie guzki organizację wyjątkowej konferencji, która odbędzie się już 17 listopada w Poznaniu.

lt-wizerunek-2

Professional Image Business Konferencja Wizerunek firmy w biznesie

Kiedy kilka lat temu szukałam różnych wydarzeń rozwojowych w Poznaniu, wybór był bardzo ograniczony. Dzisiaj na szczęście sytuacja bardzo się zmieniła, ulegając zdecydowanej poprawie i raczej mam problem, jakie spotkanie/wydarzenie wybrać. Mimo to zawsze jest czas i miejsce dla motywujących, inspirujących a zwłaszcza merytorycznych i profesjonalnych wydarzeń. Tu wkracza Ania ze swoją pełną wiedzy oraz treści konferencją Professional Image Business Wizerunek firmy w biznesie. Podziwiam Anię za przekraczanie barier i konsekwentną realizację celów, które sobie wyznacza, a które służą większemu dobru i wielu ludziom. Wymarzenie takiej imprezy wymaga odwagi, a jej organizacja to poważne wyzwanie na wielu płaszczyznach. Jednak to dla Anny Diller to tylko dodatkowa zachęta. Dzięki determinacji oraz świetnej organizacji, już za tydzień 17 listopada o g.9.00, Fachowcy i Uczestnicy zebrani w jednym miejscu i czasie, rozpoczną wspólny dzień, który jestem przekonana przyniesie potężną dawkę wiedzy.

Dodaj swojemu wizerunkowi skrzydeł!

Jak wskazuje nazwa, konferencja dotyczyć będzie wizerunku w biznesie. Jak wspomniałam, to bezcenna waluta. Dopóki masz dobre imię, czy Twoja marka dobry PR, Klienci będą się zjawiać. Jednak już najmniejsza rysa powoduje powoduje poważne kłopoty. Professional Image Business Konferencja Wizerunek firmy w biznesie to okazję zarówno by dowiedzieć się, jak zbudować profesjonalny wizerunek, ale też szansa, by nauczyć się jak sobie poradzić z sytuacjami trudnymi. Jeśli chcesz wznieść wizerunek osobisty, lub swojej marki na wyższy poziom, albo wystartować od razu z profesjonalnego poziomu, Professional Image Business Konferencja Wizerunek firmy w biznesie , to dla Ciebie spotkanie obowiązkowe! To gratka dla freelancerów, biznesmenów i osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku oraz strategie PR. Z resztą wiedza dotycząca wizerunku, jego budowania, radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi, w dzisiejszych czasach jest przydatna każdemu. Wizerunek to pierwsze wrażenie, które jest decydujące w relacjach zarówno biznesowych jak i osobistych! Jeśli nadal masz wątpliwości, zajrzyj na stronę wydarzeniazobacz, kto wystąpi na scenie. Ania specjalnie dla Uczestników zebrała wyjątkowe grono Prelegentów. To praktycy w swoich dziedzinach, odnoszący sukcesy i posiadający szerokie doświadczenie! Chociaż biletów zostało już naprawdę niewiele, masz jeszcze szansę na zakup biletu do piątku, 11 listopada.

konferencja-aniadiller

 

Osobiście już nie mogę się doczekać przyszłego czwartku i niecierpliwie odliczam pozostały czas!

Jestem zachwycona i bardzo ciekawa wystąpień, perspektyw, możliwości oraz wrażeń, które zyskam podczas Professional Image Business Konferencji Wizerunek firmy w biznesie! Tym bardziej, że może to być doskonała okazja także do wypicia kawy z Tobą!!
I tak docieramy do wyjątkowego prezentu, który dla Was mam od Ani, a są to dwie srebrne wejściówki na Professional Image Business Konferencję Wizerunek firmy w biznesie.
Jeśli chcesz spędzić wyjątkowo inspirujący dzień, w doborowym towarzystwie, przy pysznej kawie i w pięknym wnętrzu zrewitalizowanej kamienicy, mam dla Ciebie dwa zadania i zapraszam Cię do zabawy w komentarzach tu na blogu:
1: Przekonaj proszę Anię i mnie, dlaczego to właśnie Tobie najbardziej przyda się udział w Professional Image Business Konferencji Wizerunek firmy w biznesie? Podaj swoje argument(y) w komentarzu pod tym tekstem.
2: Dodaj Ani jeszcze większych skrzydeł i poślij w świat informację o Professional Image Business Konferencji Wizerunek firmy w biznesie! Podziel się informacją o tym nadzwyczajnym wydarzeniu z osobami, które właśnie takiej wiedzy szukają i potrzebują!

Najlepsze argumenty z potwierdzeniami udostępnień zbieram do g.18.00 w poniedziałek, 14 listopada, a Zwycięzców ogłoszę we wtorek, 15 listopada w samo południe!

A tymczasem, ściskam ciepło, życzę udanej zabawy i mam nadzieję, że do zobaczenia już za tydzień, 17 listopada!

Jeśli chcesz być na bieżąco, albo polub mój facebook oraz zaglądaj na instagram!

Podoba Ci się ten tekst? Chcesz go ocalić od zapomnienia? A może przesłać komuś, komu się przyda?
Działaj śmiało! Wspierajmy się, dzielmy dobrocią, bo ona powraca

lt-podpis-tekstu-blogowego

  • „Dla mnie wizerunku nie da się dzielić na prywatny/osobisty i biznesowy.” – z tym się nie mogę zgodzić do końca :). To sformułowanie ma sens, gdy nasza marka jest mała. W przypadku Coca Coli nie ma chyba czegoś takiego jak wizerunek prywatny.

    • Z Coca colą masz trochę racji 🙂 Jednak co w sytuacji, kiedy masz swój sklep i trafia do Ciebie handlowiec, który chce zaopatrywać Twój sklep w Coca colę? Oprócz warunków czysto ekonomicznych, które jednak muszą być zbliżone, o wyborze dostawcy, w pewnym stopniu może decydować także, to jaką relację handlowiec zbudował (albo nie), jak wyglądał, jak się zachowywał. W tekście chodzi mi o to, że każdy z nas świadczy o sobie i sprawie, którą reprezentuje. Niezależnie, czy to czyjaś firma, w której pracuję na etat, albo jestem partnerem biznesowym, czy to mój początkujący biznes. Tak samo, jak właściciel firmy, po godzinach otwarcia swojego biznesu, nie przestaje być szefem. Nigdy nie wiadomo, kto, kiedy i gdzie – słucha, patrzy i w jakiej sytuacji możemy trafić na biznes Życia 🙂 Mam nadzieję, że teraz moja myśl jest jaśniejsza?

  • Z chęcią wezmę udział w losowaniu, ponieważ jestem na etapie otwierania swojej własnej działalności i stawiania na siebie. Moja działalność to ja, to na mnie będzie opierać się relacja z klientem, gdyż tylko dzięki mojej wiedzy i doświadczeniu będę mogła pomóc drugiej kobiecie. Nie będę już ukrywała się za innymi osobami, ale osobiście wyjdę na przeciw kobietom, które są w jednym z piękniejszych a zarazem trudniejszych momentów jakim jest czas karmienia piersią. Mój wizerunek będzie kluczowy w budowaniu relacji i zaufania między mną a drugą kobietą, dlatego bardzo chętnie wezmę udział w konferencji organizowanej przez Anię 🙂

  • Joanna Kołpak

    Dla mnie wizerunek firmy to bycie sobą.

  • Ja nie siedzę w biznesie i zajmuję niskie stanowisko w pracy, ale dzięki wizerunkowi, czesto jestem odbierana jako osoba na wyższym stanowisku 😉 myślę że opiera się to głównie na wyglądzie/ubraniu, ale przyznaję, że jest dla mnie miłe, zwłaszcza, że nie robię tego specjalnie, tylko jest to naturalne.
    wiele osób z mojego otoczenia zawodowego, pomimo tego, że mają wiedzę i stanowiska, dużo tracą na swoim stylu bycia i aurze jaką wokół siebie wytwarzają.

  • Fajnie, że zwracasz na to uwagę – zdawałoby się, że wiedza o roli wizerunku w biznesie jest powszechna i oczywista, a jednak wciąż zdarzają się w tej sferze gafy… 🙂

  • zgadzam się, wizerunek jest podstawą każdego biznesu. U mnie w pracy wszyscy chodzimy w jednakowych uniformach, więc staram się zawsze podwójnie dbać czy to o włosy, czy o ogolenie. 🙂

    • Wygląd zewnętrzny to jeden z elementów 🙂 Oczywiście im bardziej wszystkie elementy są ze sobą spójne, a zarazem zgodne z naszą osobowością, tym lepszy efekt. Pozdrawiam!

  • To jak postrzegają nas czy naszą firmę jest bardzo ważne. Dobre postrzeganie to filar, o który należy dbać. Mieszkam w okolicach Poznania i nigdy nie słyszałam o takim spotkaniu, chętnie się zapoznam z nim 😉 Dzięki 🙂

    • To pierwsza edycja 🙂 Mam rozumieć, że startujesz w zabawie? Pozdrawiam!

      • Ogólnie mało słychać o takich spotkaniach w Poznaniu. Inne miasta są lepiej zaopatrzone, albo lepiej się reklamują pod tym względem. Jeszcze nie wiem, rozejrzę się co tam oferują i się zastanowię;)

        • Tylko podpowiem, że sprzedaż biletów została zamknięta i tylko tu i tylko do g.18.00 masz jeszcze szansę na zyskanie wejściówki. A co do informacji – ostatnio mam wrażenie, że podobnych akcji jest coraz więcej! Czasem aż ciężko się zdecydować, co wybrać 😉

  • Coś się kończy, czyli zabawa, coś się zaczyna, czyli poznańskie BLOGtej, na które czekałam długo 😉 i z ciekawością! A wyniki zabawy, zgodnie z obietnicą, ogłoszę jutro w południe 👍

  • Pingback: Konferencja Professional Business Image, czyli zbuduj profesjonalny wizerunek! - lifetaste.pl()